Ben her sene yapıyorum yetmiyor bu sene 40 kavanoz yapicam inşallah.Kahvaltilik sos hariç. İlk fırsatta halledicem. Vaktiniz varsa kendiniz yapın bence daha güzel oluyor . Tabi bebeğiniz küçükse hazır alın. Tek bakıyorsanız çok zor oluyor. Benim bebeğim çok küçük değil. O yüzden kendim yapicam