esra55_28 Merhaba kızlar 15 ay oldu sezaryan doğum yapalı bu zamana kadar şişlik felan hiç yoktu sabah kalktığımda dikis izinin üstünde şişlik var ve kaşınıyor sizce neden olabilir aynı problemi yasayan oldu mu aranızda