24 aylıkken kestim. Sizin gibiydi beni emzik olarak kullanıyordu resmen. Sonra acısı ağzımı yakmayacak şekilde olan biber sürdüm. Bak artık meme acı oldu artık emmemen gerekiyor vs anlattım. Ama geceleri bunu anlatmak biraz zordu, su versem istemez ağlardı, dedim sadece tutarak uyuyabilirsin, emmek olmaz çünkü acı dedim, şuan meme ucunu tutarak uyuyor iyimi yaptım kötümü yaptım bilmiyorum ama elde, ayakta sallamaktan iyidir diye düşündüm.