Merhaba güzel annelerim bebegim 3 buçuk ayına kadar çok güzel uyurdu sonra bozuldu ve desteksiz uyumamaya basladi hadi bu sorun değil suanlik ama 1 haftadır uykudan ağlayarak uyanıyor ve zor susturuyoruz sebebi ne olabilir kabus mu görüyor acaba gün içinde kucak ihtiyacı karşılanıyor, evimizde TV yok yüksek sesle görüntüye maruz kalmiyor. Klima var 22 24 derece arası uyuyor sebebi ne olabilir başka 😭