Merhaba,
Ben İdil boşanmış bir anneyim. Kızım Umay, 28 aylık. İzmir karşıyaka’da ikamet ediyoruz. Öncelikle boşanmış anneler ile çocuklarımızı bir araya getirmek çok isterim. Tecrübelerimizi, sıkıntılarımızı ve güzel anılarımızı paylaşmayı dilerim ve tabii ki boşanmamış olan fakat çocuğunun sosyalleşmesini isteyen güzel anneler ile de buluşmak çok güzel olur. Çok teşekkür ederim şimdiden. Güzel günler dilerim hepinize💕