Gokturkmom bizde de aynı durum söz konusu saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyo geri emziriyorum dalıyo ve kontrol için yapıyo bunu belli , bi çoğumuz aynı sorunu yaşıyoruz aslında ama bir çözümü de yok gibi duruyor keşke bi yol uygulayıp başarılı olan biri çözüm sunsa da hepimiz bi değerlendirsek . Bu işin çözümü uylu eğitimi falan da değil anladığım kadarıyla tam da güven duygusunu ararken bebek onu bırak ağlat uyut çok ta iyi bi fikir gibi gelmiyo bana ama çözüm önerisi suna var mı siz de gördüyseniz paylaşır mısınız forumdaki bi çok mesajı okuyorum bu konudaki