mehker0911 Hanımlar bebeğimi 1.5 sene önce sütten kestim fakat benim hala sütüm geliyor. Tabi yoğun değil de böyle elimle hafif sıksam 2-3 damla geliyor. Dr gideceğim tabiki ama önce size sorayım dedim yaşayan var mı?
guldenurcinar mehker0911 benim de geliyo sıkmayın benim kızım 4 yaşında 6 ay anne sütü aldı 3,5 senedir bazen kendiliğinden akar ama çok değil
[silindi] mehker0911 benim oldu doktora da gittim süt kanallarında problem çıktı ama önemli bişey değilmiş altı ayda bir ultrason çektir dedi. Önce kan alıp hormonlara bakıyorlar hormonlar normalse ultrason yapıyorlar
hamcokelek33 mehker0911 merhaba sıkıntı çıktı mı? Benim de 3 sy oldu sütten keseli doğum yapalı 10 buçuk ay oldu ama bu sabah iki mememden de geldi
mehker0911 hamcokelek33 değerlerime baktırdım hepsi normal geldi. Bazı kadınlarda bu şekilde olabiliyormuş bir süre sonra kesilir sıkma dedi