Ben oğluma 8. Ayından beri günlük bu yoğurttan yediriyorum. Maşallah alarjisi yok. Süt içmeyi çok seviyor, emzirmeyi kestiğimiz için (sütüm çok azdı bir kaç aydır kıyamadığımdan bırakmamıştık) ve asla devam sütünün tadını beğenmediği için pınar çocuk devam sütü veriyordum.
Dün jersey süt aldım, pişirdim. 4 litresini küçük şişelerde buzluğa koydum. Oğluma günde iki kez 200 cc içirdim, tadını çok sevdi.
Sorum şu ki; ağır gelir mi çocuğa? Ve diğer jersey sütleri buzluktan çıkarıp çok az ısıtıp vermek iyi bir fikir mi?
Arada pastörize, arada bu sütten içireyim diyorum?
Hiç süt vermeyen çok biliyorum ama vermezsem de bebeğim istiyor biberondan süt içmeyi çok seviyor. Dışarı da falan aşırı kurtarıcı oluyor.
Siz ne dersiniz?