Zhrhll kizimda daha yeni 27 aylık oldu..20 ayında anne sütünü biraktık ogundür sadece yemekle besleniyor.çatak kaşık 18.ayindan buyana kullaniyor.yemeklerini kendisi yer.corba gibi sıvı yemekleri yediriyorum haliyle..diger butun yemeklerini meyvelerini çatal kaşık kullanıp yiyor.mamaya ihtiyaci yok.mamayla beslediginiz surece yemeyecek zaten.mamayi birakin normal beslenemye onem verin.kan tahlili yaotirip degerlerine bakıliyor mu?burdan baslayip iyi bi doktr destegi ile gida takviyelri vs gerekiyirsa doktorun yonlendrmesi ile beslenmeniz duzelir zaman ve sabir isteyen surectir..mamayı birakmaniz gerekli ama