Dlrbsysvl Tuana4747 yeni dogan aparatı var onunla kullansan bişi olmaz 3 ay onda kullanıyosun sonra aparatsız
Yigitkomuz_ Tuana4747 ben koydum ama 40 im gecmisti sezaryenliydim araba ağır kendim uğraşamam diye eczaneye gitmiştim kısa süreli koydum hemen gidip gelene kadar kısa süreli bisy olmaz heralde ama yarim saati geçme
Zuzupoyraz morsevenfilolog bende solomombaby heryöne aldım bebeğim suan 2 aylık yenidoğan aparatı da yok ama bir Türlü beceremedim kullanmayı sizin nasıl acaba
zeynepalp 2 aylıkken kullanmaya başladım. Çok sık kullanmamakla beraber bugün kızımı okula bırakayım dedim, omuzlarım belim koptu çok yoruldum kangurudan soğudum resmen 🥴 oğlum daha 6 buçuk aylık
morsevenfilolog Zuzupoyraz Solomombaby Yenidoğan Kanguru Şanslı Filler (0-4 Yaş) benimki bundan. Yanında yenidoğan aparatı ile gelmişti. 4 aya kadar onunla kullandım.