Merhaba 3 aylık bebeğim var bebeğime kendim bakmak istediğim için 28 eylülde raporum bitiyor ve artık çalışmak istemediğim için işveren beni 29 eylülde çıkaracak işsizlik maaşı almaya hak kazanıcam sanırım aynı yerde 4 senedir çalışıyorum maaşım 47.000 tl di ama işsizlik maaşını ilk kez alıcam prosedür nasıl işliyor ne kadar alıcam bilgisi olan var mı ?