wewee Kızlar lütfen yardım edin. Gündüzleri uyku yok denecek kadar az , yarım yamalak. Bakın sallama meme uyutma emzikle uyutma kucakta gezdirme her ne varsa yapıyorum. Herkes bi uyutma stilini kötülüyor. Nasıl uyuyacak bu çocuk ya bi akıl verin
minikmucizemm19 wewee 3 ay 12 günden bildiriyorum fazlası var eksiği yok dediklerinizin 10 dakka uyuyorsa şükrediyorum yatırıp arkamı dönüyorum uyanıyor kucak istiyor durmuyor oyuncakla oyalamak en fazla 15 dakika belimden rahatsızım o kadar zorlanıyorum ki
nura97 Nerdeyse ayni postu paylasmistim ben de 3 aylik oldugu zaman . 3-4 . Aylarda psikolojinizi korumaya bakin 🥲 ama sonrasi guzel merak etmeyin. Gunduz uyku olayini biz de tam cozemedik aslinda. 6.5 aylik olduk bazen 1 saat uyur bazen 30dk bazen ise 1.5 saat. Ama genelde 30dk uyuyo 😢 chat gpt teselli ediyo beni hergun 8-9 aylarda duzelicek 2 uykuya gecince diye. Bakalimmm