
Dün ili yaş kutlaması yaptık 2 eylül ama haftasonuna denk gelsin dedik ☺️
sarma
makarna salatası
Havuç tarator
Patates salatası
Börek
Çıtır sosis
Tuzlu kurabiye
Kurabiye ( kelebek ve 2 rakamı kendim yaptım kalıp alarak şeker hamuru ve glazür ile süsledim )
Cupcake
Şeklinde bize yeterli geldi ☺️

Pastayı yetiştiremedim yaptırmaya normalde 6 sı demiştik tarihe görümcem doğum yaptı bebekler kuvözdeydi diye bu hafta yapalım dedik 🤭 şansımıza 1 gün önceden çıktı gelemedim görümcem ama sağlık olsun onun için çekmiştim öne neyse bende hazır pasta aldım valla az kişiydik zaten böyle süsledim kendimce