defnekusum_ neden öyle diyosun, çok ta güzel anne olursun. İlk çocuğun galiba bu yüzden bu duyguları yaşıyor olabilirsin. Emzirmek için kucağına alacağın zaman önce çocuğu olduğu yerde yan çevirip sonra kucağına almayı dene. Emzirmeni desteklemek için de yastık kullanabilirsin, elinle tutmak zor geliyorsa. Yapabileceğine inanarak söylüyorum, başarılar 🥰