Sitede oturuyoruz oğlum bahçede oynamayı sever günde iki defa aşağı ineriz kalabalık olur. Arkadaşlarıyla oynarken sürekli onlarla yarış halinde. Mesela bisiklet sürüyorlar önce ben gidecem sen dur beni geçme diye bağırıyor çocuklara. Çocuklar hızlı gitti mi durup ağlıyor öyle bi bağırıuor ki sinir krizine giriyor resmen. Bu her bisiklet sürüşünde değil ama bazen yapıyor. Ya da başka sebepten de ağlayacak neden buluyor illa ki. Yere düşüyor çocuklara suç atıyor sen düşürdün tekerin değdi diye bas bas bağırıyır yine krizler girerek. Çocuklar yukarı su içmeye gidiyor sen gelme dedikleri zaman yine bağırmaya başlıyor ben de sizinle geleceğim ben de sizinle oynayacağım diye kendini paralıyor ama öyle böyle ağlamak değil. Evde de bazen bağırıyor mesela çikolatalı süt kalmadı diyelim dolaba bakıyor yol kalmadı dersek ortalığı yıkıyor ve kolay kolay sakinleşmiyor. Aşağı inmeye utanıyorum artık acaba hangi sebeble ağlayacak diye diken üstü oturuyorum. İstiyor ki dünya etrafında dönsün her şey onun istediği gibi olsun diğer çocuklara bakıyorum onlar böyle değil ağlamıyorlar bizim ki çıldırıyor onlarla sürekli yarış halinde. Bu huyları hep vardı ama bu siteye taşınalı 1 ay oldu bir aydır çok arttı bu hırsları Sinir krizleri. Siz de böyle şeyler yaşıyor musunuz normal mi geçici midir