Kızlar bebeğim 2 ay 7 günlük ara ara meme reddimiz oluyordu fakat şuan da bebeğim meme de boğuluyor süt akışı tazzikli olduğu için boğazına kaçıyor ve daha memeye gelmeden ağlama başlıyor dün hiç emmek istemedi ondan 2 gün önce de mememden ayrılmıyordu atak mıdır nedir onunla da birleşince kaotik bişey oluştu sakinlesin diye emzik verdim ( emzik te meme reddi yapıyor bizde) beni yanlış yollara sürüklüyor çocuğum ne yapacağımı bilemedim bu süt akışı nasıl yavaşlatılır farklı pozisyonlar da emzirmeyi de deniyorum ama her zamana istemiyor onu da bu kalıcı bir durum mu yazar mısınız yaşayan var mı çözümü var mı çocuğu emzirmek istedikçe beni reddedecek yer arıyormuş gibi geliyor