Kzlar benm oğlum 1 yaş sekiz aylık doğdu dogalı gece hep uyanıyor saat bası yani dogdugundada böyleydi artık uykusuzluktan gece nerdeyse düşüp bayılacak duruma geliyodum huyundan mı uykuyu sevmiyo neyse ben oğlum 1 yasına girdiğinde hamile olduğumu ogrendm emzirmeyi braktırmak zorunda kaldm ama çok zor braktı geceleri zaten uyumuyodu emerkende böyleydi yani ama hiç hiç uyumamaya basladı gece sallayarak uyutuyodum şimdi doğum yaptım kızım oldu ama oglum hala uyumuyor iki yasına girecek inanırmısnz gece sürekli uyanıyor ve beşikte sabaha kadar sallıyoruz bu pskolojık olabilir mi acaba diye düşünüyorum yani tam bebeklik zamanında emmeyi braktı ama emdiği suredede uykuları böyleydi bizi çok zorluyor artık doğdu dogalı böyle olanlar varmı ikisine bakmak çok zor hiç bi gecede kesintisiz uyumuyor