Merhaba Güzel Anneler Ben Adetim Bittikten 2 Gün Sonra Hamile Olduğumu Öğrendim Evde Test Yaptım Çift Çizgi Çıktı Hastaneye Kan Verdim 108 Çıktı Değerim Doktorumuz Gene Kan Takibi Dedi Sonrası 190 Sonrası 325 Bu Gece Yaptırdığımda 546 Çıktı Sizce Nasıl Daha Yeni Olduğundanmı Geç Döllenme Dedi Doktor Ama Ben Böyle Olan Varmı Değerler Nasıl Kaç Haftalık Olduğunuda Söylemedi Doktor Salı Günü Bidaha Vereceğim Kan Böyle Olan Varmı Aranızda Kaç Haftalık Olmuş Oluyor Sağlıklı Gebelikmi Oluyor.