Bende kullandım aynı bebeğim 7 aylıkken başladım şuan oğlum 4 yaşında hiçbir zararını görmedim ek gıda ya geçtikten sonra tavsiye ediyorlar şuan ikinci bebepim oldu 4 aylık geçen gittim ilacıma başlamak için bende okb yim başlayamazsın dedi bebek 6 aylıktan sonra balşayabiliriz dedi bende tamam dedim çoktım