Beybisii_ Ya kızlar yardım edin koltukları sildim ilk defa bu başıma geliyor ellerimi yıkıyorum çıkmıyor kayganlasiyor ıslanınca sabunluymuş gibi kurulayinca yapiş yapiş oluyor nasıl kurtulcam bundan 🥴
Deletedmom_289 Beybisii_ zamanla geçiyor canım eldiven tak da sil bulaşık makinesi deterjanı birde toz deterjan yapıyor böyle yapış yapış
bittercikolata__ Beybisii_ bulaşık tableti attiginizdan oluyor. Zamanla geçiyor ama bidahaki sefere eldiven giyin cubku elleri mafediyor o tablet malesef.
SheDoesntCare Beybisii_ eldiven takın birde mesela yıkadıktan sonra kuru kalmaması için nemlendirici sürün elinize
usenmedimyaptimbirvelet Beybisii_ bulaşık tableti yapıyor fazla haşır neşir olmayın😊 eldiven takın veya tek arap sabunu ve çamaşır sodası yeter
Huma_kus34 Beybisii_ suyuna sadce Arap sabunu camdır sodası yeterli olurdu canım bulaşık tableti mahvedıyo elleri falan
Beybisii_ Huma_kus34 hala ıslanınca yapış yapış oluyor ne lanet birseymis ya elimde yara oldu Su topluyor su deyince bile aciyo
Beybisii_ Huma_kus34 aldım krem iki tane ama eklem yerinde tam parmağımı oynattikca açılıyor yara kabuk kopuyor gene sulanip kanıyor https://imgyukle.com/i/CfpV4s