Geçenlerde bir üzücü bir haber aldım paylaşmak istedim burda. Eşimin iş yerinde bir arkadaşıyla ben aynı hastanede aynı saatte doğum yaptık. Birbirimize el sallayıp çıktık hastaneden. Onun ikizleri olmuştu. Geçende meme kanseri olduğunu öğrendim. Eşi de terk etmiş kadını. Çok etkilendim durumdan. Dün sağlık ocağına oğlumu aşı yaptırmaya götürdük. Benimde göğsümün üstünde bir ağrı var hemşireye sordum dedi sezeryan doğumdan sonra bir müddet normal narkozun etkisi kalıcı ağrı bırakabiliyor sezeryan doğum yapan herkeste olabiliyor dedi. Sezeryan doğum yapanlar sizde de var mı böyle bir durum. Bir de mamagrofi çekinen var mı? Çok ağrılı bir işlem mi yapmayı düşünüyorum. ??