Zynpsare oğlum 15 aylık geçen seneyi mumla arar oldum, bir dk duran bir çocuk değil. 2 dk yalnız kalsın kesin zararlı bir şey yapıyor.
Kızım çoook aksi. 6 yaşında. Yemek yiyelim derim, yemem. Oyuncaklarını topla derim, toplamam. Uyku vakti derim. yatmam. Gel derim, gelmem. Hep modu bu. Onu ikna etmeyle gün bitiyor. Hayattan soğuttu beni. Yahu çocuğu uyutuyorum ışığı açma derim pat açar. En sonunda bağırıyorum bende. Küçük oğluma da kendine zarar verecek olursa bağrıyorum. Sonra ben çok kötüyüm gücüm çocuklarıma yetiyor diye üzülüyorum.
Her işimi kendim yapıyorum eşim hiç bir işe el atmaz, çocuk bakımıyla ilgilenmez evde tek yaptığı iş sadece sifonu çekmek..
Annem ve k.validem dizlerinden rahatsız hiç gelip çocuğuma bakmazlar ki bi işimi halledeyim.
Öyle bir düzen..
Uzun bir süre Allahım canımı al diye yalvardım. İstisnasız her gün.
Şuan sürekli zikir çekiyorum içimden, biraz rahatladım.
Hatta sakinleştirici mi almalıyım diye düşünmüyor değilim.