Merhaba . Kendi yaptığımı söyleyeceğim benim gibi yapın demiyorum.
Ben genellikle 6 aylıktan başladım ve şu an 8 ay oldu
6 aylıkken bu kahvelerin yanına lokum konulan tabaklar var ya minik ya da minik kavanozlar var o boylarda verdim. Bir minik kavanoz benim öğünümdü
Şu an 8 ay ; standart 1 çay tabağı ya da bi tık büyüğü ile yemek veriyorum. Bazen hepsini yiyor bazen yarısı kalıyor. Deneme yaparak bulursunuz.
Not : benim kızım Prematüre düzeltilmiş 6 ay