mbabygirlm 8 aylık kızım günde 2 uyku yapıyor. 11.30da ilk uyku 4de 2.uyku yapıyor 6da uyanıyor ve şu saat oldu halâ oturuyor uyumak istemiyor uyku saatlerinde mi bir yanlışlık var yoksa atak mı
Derinsmommm mbabygirlm sabah kaçta kalkıyor? Bu aylarda biraz fedakarlık yapıp erken kalkmak gerekiyor. Şöyle; sabah 7’fe uyana ilk uykusunu 9.30-10.00 arasında yapar 11 gibi uyanmış olur. İkinci uykusunu da öğlen 2 gibi yatı en geç 4’te kakmış olması lazım. Akşam 6’da uyanan bebeği zaten uyutamazsınız ki. Böyle bir düzen kurarsanız akşam en geç 8’de gece uykusuna yatmış olur gece de 1 kez 12 gibi beslemeniz yeterli olur. İnanın erken uyutan bebek çok daha güzel uyuyor hem gelişimi için de çok daha iyi olur. Bu saatler tabii yarım saat-bir saat oynayabilir ama dörtten sonra uyutmamaya dikkat edin.
Tazeanneyimbenn mbabygirlm sabah uyandığı saat çok önemli geç uyanıyorsa geç uyuması normal çünkü saatleri hep geçe kaymış oluyor erken uyanın bi kaç gün devam etsin o şekilde düzene girecektir.
seymammm Benim kız 8 de güne başlar, mama içer bir saat filan takılır uyur. 10 gibi kalkar Öğlen en geç uyur, 3 de kalkar akşam 9 da uyur bir senedir böyledir, diş sıkıntıları harici. Çok geç kalkıyor seninki 6 olmaz
seymammm Uykuyu 4 de yatırma çok geç 2. Uyku öğle uykusu olmalı yanlış yapıyorsun o yüzden şimdi uyanık
seymammm 1 yaşında ama bu bir senedir böyle bu. Öğle uykusunı geç yaptırıp 6 da kalkarsa uyuyamaz bi de d vitaminini sabah 8 de veya 6 da kaçta kalkarsa ilk mama üzerine ver. Kural şu öğle uykusuna öğlen yatır en geç 3 de kalksın öğlen akşamda erken yatıyor
Derinsmommm mbabygirlm oluyor bazen ama siz düzeni çok bozmamaya çalışın. Akşam uykusundan önce belli bir rutin oluşturursanız rahat edersiniz. Ben hergün kısa da olsa banyo yaptırıp masaj yapıyordum zaten anlıyordu uyuyacağını mayışıyordu hemen.
seymammm mbabygirlm dayanamayacak bir şey yok çok iyi sağlıklı mutlu oluyolar. Uyuz edio bni şu tarz insanlar ya tokatlyasın geliyo levent kırca gibi
aysebb mbabygirlm Gündüz toplam uyku saati max 2 olsun daha fazla uyutmayın. 2 uyku yaparken en geç 17.00 de uyanmış olmalılar birde. 2 uykuyuda max 1 saat yapsın yani. Sonuncusunu 45 dk bile yapabilir. Bizde böyleydi