2bebik yanlış hatırlamıyorsam biz 1 ay civarında kullanmıştık baskılanması zor bir hastalık bırakırsan tekrarlayabilir demişti 1 ay kullandık bi daha da çıkmadı ama o kullandığın damla işe yaramadı bizde deloday gibi bişeydi adı sanırım cildiyeye verdi ilacı normal doktorların verdiği alerji ilaçları işe yaramamıştı