Kızlar 20 gün olacak ben hâlâ korse takmaya başlamadım çok mu geç kaldım? Doktora sormayı unutmuşum kimisi tavsiye ediyor kimisi etmiyor kimisi karından korse tak diyor kimisi külotlu tak diyor kafam çok karışık bana yardımcı olur musunuz umarım geç kalmamışımdır