merkurkedisiii Arkadaşlar kreş içinde giyinmesi için ne almalıyım? Vicco panduf çok terletiyor mu acaba ayağı uygun olur mu sizin önerileriniz neler yardımcı olursa deneyımli anneler sevinirim
Birbebetoannesi merkurkedisiii geçen sene panduf kullandık pek memnun kalmadım açıkçası bahara doğru ayağı terlemeye başladı. Plastiği kaliteli olan terlik aldım 1 numara daha büyük kışında kalın çorapla bile giyse terleme olmadı. Yine aynısını yapıcam
Nazlimu_ merkurkedisiii vicconunkini aldım. Terleteceğini sanmıyorum. Biz soğuk bir şehirde yaşıyoruz. Okulumuz yerden ısıtmalı değil. Bende çok araştırdım en iyisi sanırım vicconunki
BuzluKahve merkurkedisiii Panduflar ayakkabı gibi ayağı sarmadığından konforlu olmuyor. İgor vardı kayıyordu, Skecher ıslak zeminde kayıyordu ben sıcak bir şehirdeyim kasım ayına kadar nike sandalet sonrasında da yine nike ayakkabıyla devam ediyorum
merkurkedisiii Birbebetoannesi yani benimde aklıma o geldi hele bu ay sıcak geçer panduf ile terletir ayağını gibime geldi teşekkür ederim 🙏🏼
Usnac1995 mutlumami İgor sandalet var bizde ama altı çok kayıyor ya. Hatta onlarla yollamak istiyorum bende kreşe, sırf kayar diye başka arayışa girdim.
merkurkedisiii Usnac1995 normalde kaymaz taban diye geçiyor o bizde kullanıyoruz memnunuz kaydırır mı acaba kreş içinde ay çok karışık işler ya
Usnac1995 merkurkedisiii Valla ben spor ayakkabıyla igoru denedim dün 2 elimle. Spor kımıldamıyor, igor fişek gibi 😂