tostostirikk kızım 2,5 aylıkken agu avv, hevv, avva gibi şeyler söylüyordu hatta ben söyleyince tekrarlıyordu o sesleri ayy anılarım canlandı videoya çekmiştim ara ara açar izlerim 🫠❤️ bababa dedede diye babıldamayı da 5,5 aylıkken yaptı 🥰 Su an 1 yaş 11 günlüğüz baba nenne(anne) meme gel baybay mamma diyor😍 bazı kelimeleri de biz söyleyince anlıyor. Mesela çorabı giy kızım deyince çorabı kıyafetlerin arasından alıp ayağına giyme hareketi yapıyor ya da legoyu tak deyince kargoları birleştiriyor ama lego diyemiyor tabi.