11 aylık bir kaç aydır zaten ara ara hoşuna gitmeyen şeyleri ağzından diliyle ittirerek çıkarıyordu bu ay pik yaptı yani sevdiği şeylere sulu şeylere herşeye yapmaya başladı bu geçicimi yaşayan varmı gerçekten aşırı sinirleniyorum bu duruma hiç bir şey yemiyor bu durumda bir kaç lokma dışında doyduğu içinde yapmıyor çünkü daha ilk lokmada başlıyor