ipeksibel Kizlar Allah aşkına her yeemk yaptigimda mitfagim çok dağılıyor dağınık olanın izerine eklemeler grliyro ipin ucu kaçınca toparlayamiykfim ne yapsam nasıl yapsam ki düzenli olsam
gurbetteanne10 ipeksibel işiniz biten malzemeleri makineye yerleştirin yada yerine kaldırındaha düzenli olur
SheDoesntCare ipeksibel yemek yaparken içersine salça konulacaksa hemen alıp geri yerine koyuyorum tuz atılacaksa alıp geri hemen yerine bütün baharat vs ne gerekse hepsini öyle yapıyorum yemekler pişerken de bulaşıkları hallediyorum çok dağılmıyor o şekilde (:
zeynptgb SheDoesntCare aynen ocakta misal soğan sotelerken o arada çıkan bulaşık kalanlar vs makineye atıyorum.sebzelerin kabukları çöpleri vs tabakta biriktirip öyle atarım .çocuklar fırsat verdikce bulaşıklar i biriktirmemeye calsiirim ama önceliğim düzenli olsun makinete girecek şekilde en kotu sudan geçirip tezgahta durur yani.tabi benim de bıraktığım günler oldu yeter diye hep aynı şeyler sıkıldım diye😅 ama işin ucu yine bana dokununca mecbur yine aynı şeylere dönüyor insan.kimse her zaman mükemmel değil hastalık olur vs bıraktığımz günler olur ama önemli olan ipin ucu bırakma☺️
aslanmomy ipeksibel benim huyum bir yemek yaparken 3,4 kaşık kirletirim her seferinde bir tane hepsinindede böyle oluyor mahvoluyor heryer biriktirmemeye çalışıyorum artık elime geleni makineye atıyorum
mommmmy Bende öyleydim benm aksime eşim çok titizdir. İnceden laf söyler bana yıllardır bende dikkat ediyorum artık toplamadan çıkmıyorum . İşin sırrı önce elinin altını düzenlemek. Makinayı boşalt bulaşık çıktıkça at hemen . Tezgahın üstünde bir şey bırakmamaya çalış her şeyi aldığın gibi yerine koy .
gizem101010 ipeksibel bende yemek yaparken aynı zamanda topluyorum da, sonunda hem yemek hazır hemde mutfak toplu temiz kalmış oluyo
maygirl ipeksibel lazim olan seyleri kullanip yerine koyuyorum.yada yemegin icine grecek malzemelrri bi knara hazir edip koyuyorum dagilmiyor
aselkussum ipeksibel benim eşimde bu huyumdan şikayetçi sanki savaş var mutfakta der gerçekten öyle 😅
Derinsmommm ipeksibel elinize alıp kullandığınız şeyleri tezgaha bırakmayıp hemen yerine koyarsanız fazla iş çıkmaz size. Bir de ben yemek yaparken kullandığım eşyaları lavaboya ya da makine koymam hemen yıkar kurular yerine kaldırırım. Atıyorum kesme tahtası, bıçak ya da bir şey karıştırdığım kap hemen yıkar kuralar kaldırım. Yemek ocakta pişerken tezgah tertemiz oluyor böyle yapınca. Akşamları yatmadan bütün mutfağı toplayıp kapak yüzlerini siliyorum sabah uyanıp mutfağa girince psikolojim bozulmuyor😅
ipeksibel Derinsmommm ben çok biriktiriyorum bıçak tahta kaşık granit tencere bunalf hep elde yikaniyrk
Cerenncee Ben yaparken topladığım için hiç dağılmaz mutfağım, annem de öyleydi alışkanlık olmuş herhalde :) bir yandan yaparken bi yandan yıkarım bi de hemen kurutur düzenlice yerleştiririm. Yoksa ipin ucu kaçıyor çok dağılıyor bu sefer hiç girişemem
Sensen20 ipeksibel aynı anda yaparken toplamak yani işinizin bittiği malzemeleri hemen kaldırmak ben öyle yapıyorum kahvaltı hazırladığım da mesela işte yumurta kırdım onun çöpü salatalık domates kabukları doyunca direkt çöpe atıyorum dogradigim bıçağı makineye koyuyorum direk yada yemek yaparken kesme tahtasiyla isim bittihi gibix kaldırıyorum leğende bişey yikadiysam suzduysem hemen fıtı fıtı elimden geçirip kurutma matına bırakıyorum bu şekilde bulaşık hiç birikmez bizde
momikaa ipeksibel ben bu konuda çok takıntılıyım dağınık alanda oturamam da duramam da tezgahın temiz olması gerekiyor yemek yapacaksam da önce tezgah üstünü bi güzel temizlerim yemek malzemelerini tezgaha alırım yıkanacakları yıkar soyulacak ürünler için önüme bi poşet açarım çıkan çöpleri asla evye ye atmam poşette toplarım işimin bittiği dolaba girecek ürünleri dolaba koyarım makinaya atılacağı da makinaya atarım her yemeği yapışımda böyledir birkaç çeşit yapacaksam her seferinde o tezgah düzenli ve temiz olmalı 😬
elifser ipeksibel ipeksibel telaş yapmadan aldığınız ürünleri hemen dolaba çıkan bulaşıkları makineye koyarak düzenli olabilirsiniz. Sistemli sıralı yapınca inanın hiç dağılmıyor.
Huma_kus34 ipeksibel aldığını yerıne direkt koyarsan toplu kalır ben öyle yapıyorum annemede tam aksi 😄 salçayı yağı yerıne hemen koymaz delı oluyom