Bir haftadır oğlumu ucuklu opulmesiyle uğraşıyorum uçuk kabusum oldu dünden beri hafif dudağım kaşındı bugün bu çıkmış sivilce gibi ama bilmiyorum oğlum sürekli kucağımda şimdiye kadar hiç uçuk çıkarmadım ama korkuyorum travma oldu bende resmen lütfen söyleyin uçuk böylemi olur