Merhaba arkadaşlar buraya yazarsam belki yardımı dokunan biri olur diye geldim… bebeğim 2 ay 1 haftalık .. herşey ilk başlarda fazla güzeldi tektim ve müthişti işimide yapıyordum çocuğumda bakıyordum ve çok zevkle yapıyordum eşim çocuğum ve ben çok mutluydum ama nolduysa 40ımdan sonra oldu ve ani çöküş yaşadım. Aşırı isteksizlik, halsizlik depresyon var . Bir ara sadece ağlıyordum şuan ağlamalarım yok ama hala çok çok çok kötüyüm . Bebeğimin bana ihtiyacı var ama bakamıyorum annem bakıyor . Asla uyuyamıyorum 1 hafta hiç uyuyamadım onun üstğne psikiyatrinin verdği uyku ilaçlarını kullanmaya başladım onlarla biraz uyumaya başladım . Bu dünyada değil gibiyim buraya ait değil gibi. Herkes hersey çok yabancı geliyor. Evim eşim hayatım bu yaşadıklarım bu benmiyim diyorum sürekli. Nerde o eski merve cıvıl cıvıl çocuğuna bakan eğlenen şarkılar açıp kendini çocuğunu eğlendiren eşiyle iyi vakit geçiren . Eşime bakarken yabancılaşıyorum anneme bile. Bebek iyice tuhaf gelmeye başladı ve hiç geçmicekmiş gibi geliyor bu durumu yaşayan oldumu?