şuan 28 haftalık tek yumurta ikizlerine gebeyim ama sağdaki bebeğim bugün minicik bir kıpırdadı dahası yok. bu saatler en costuğu saatlerdi normalde. soldaki de çok net olmasada tekmeliyor. şuan acile gidemiyorum eşim daha gelmediği için. happymom annelerine de sordum ama belki sizden de fikir verecek olan vardır içimde korku oluştu cünkü. çikolata yemek ve sola yatmak dışında bebeği ne hareketlendirebilir😔