hunilimomy ya bende ilk doğumumda beri var yaklaşık 2 senedir ama hep gaz diyorlardı, şimdi 2. Bebeğimi doğurdum 2 aylık o 15 gün önce atak geçirdim, acilde şükür iyi bir doktora denk geldik o anladı ama bu sefer ağrılarım hiç geçmiyor her gece oturup ağlıyorum resmen, inşallah çabucak kurtulurum