Desteksiz uyku denemesi 3.güne hoşgeldiniz
Kısaca bilgi bebeğim 10.5aylık sallanarak . Biberon, emzik tutmadı.
10.30da kalktı
13.35-15.10da kalktı ( rutinler + emme sonrasınds pış pış popoya vurma o şekilde 15dakikada daldı. Bir saat sonra uyandı tekrar pışpışla hemen uyuttum çünkü hala uykusu vardı
İkinci uykuya yine geçmek istemedi
Bugün düğünümüz vardı arabada giderken 19.30-19-45 arası şekerleme
Yolda gelirken uyur dedim ama orada emziremediğim için uyumak istemedi
Eve geldik rutinler+emzirme sonrasında popoya pış pış 20dk da uyudu 23.10da uykuya geçmiş oldu.
Bu günümüz böyle geçti popya vurma pış pış ve emzirme desteğimiz var 5.gün emzirmeden uyutmaya başlıycam artık