Merhaba arkadaşlar açıkçası böyle bir şey yazacağım aklıma dahi gelmezdi zaten asla bir başka anne kendini kötü hissetsin istemem ama yaklaşık iki aydır acaba mı olunca yazmak durumunda kaldım. Bebeğim 11 aylık olacak 2 gün sonra anlamlı şekilde anne baba mama al ver geeel gel bay bay düt düt vız vız cik cik abi abla cici attı düştü hadi yapma bu(su) ve bugün ilk defa babagitti diyor söylediklerimizi tekrar etme olarakta Ayşe gökçe nene dede teyze amca yeşil pembe bir iki üç altı hoppa var şaşırma var sürekli aaaaaa abov diyor benden çok duyuyor ayrıca hatırladığım kadarı ile 35 günlükken sosyal gülümseme 43 günlükken bir kere kahkaha 2 ay 6 günlükken kahkahaya tam başladı 3.5 ayda ismi ile seslenince bakma 5.5 ayda öpücük atma bunlar var bebeğimde genel olarak taklit ediyor diyebilirim çok sosyal bir bebek ama her gören şaşırınca bende merak etmeye başladım açıkçası normal mi değil mi diye ama nerdeyse her gün kitap okudum arada şarkı açtım telefondan ekran yok mesela araba gelir düt düt şarkısının müzik kısmını duyunca bir aydır düt düt diyip alkış yapıyor gibi bunlar gelişimi açısından normal mi?