Sırtı tam yatış pozisyonuna gelince sanki başı aşağıda poposu yukarda gibi geliyor bana. Sizde de öyle mi yoksa bana mı öyle geliyor.
Puseti taktım pusetin prego. Bebeğim baya dik duruyor içinde arabaya takınca. Diğer pusetler de öyle mi yani sizde de hafif dik duruyor mu