Cansurella benim bebeğim 1 aylık. 15 günlüktü bu damla verildi. Fayda etti gibi ancak ürünün içinde şeker varmış. Doktor değiştirdik bu damlayı söylediğimizde kullanmayın içinde şeker olduğu için sürekli acıktır dedi. Damlayı değiştirdik başka bir marka aldık gerçekten sürekli doymamış hali ortadan kalktı.