prenses_annesiiii Kızlar kızım 6 yaşında çok sert yere düştü parkta oynarke yüzü siyrildi çok kötü Dr hametan ve furacin krem yazdı kullandım şimdi ara kabuk bagladi kabuk düzeldi kırmızı iz var etkili yara izi geçiren krem varmı acaba önereceğiniz
_ke36 prenses_annesiiii Öncelikle geçmiş olsun hakiki kantaron yağı bulup kullanın o geçirir inşallah
Tontis_annesii prenses_annesiiii benimde oğlum düştü kaşının yanını küçük bir cam kesti iz oldu Noskar Jel kullanıyoruz farkını görmeye başladık