zynpdyg Selam kızlar bu ara kızımda iştah yok öğünleri azaldı normalde çok iştahlı her şeyi yer ama mesela öğlen yemek yerse akşam yemiyor özellikle bu ara akşam yememeyi bıraktı ama önüne meyve koy çok güzel yiyor nasıl olacak böyle bilmiyorum .
Femme1 zynpdyg kahvaltı meyve öğlen yemeği akşam yemeği ama oda zor yıyor ya genelde meyve elınde güzel yer sıcaklardan bence
Kuzucukumsu zynpdyg 2 yaş oğlumun da iştah kapalı bu aralar kahvaltıda bir yumurta yiyor sadece kafayı yediriyor bana sebze zaten zorla yiyordu
Umutunannesi_ Benim oğlumda 2 yaşında iştahı azaldı malesef yemek yeme duzeni berbat oldu yemek istemiyor normalde 3 öğün yerdi aralarda meyve vs verirdim şimdi 2 öğün ara öğün de yoğurt elma armut vs yiyor
zynpdyg Umutunannesi_ Aynı biz de öyleyiz kahvaltı öğle yemeği bide ara öğün meyveler falan o kadar üzülüyorum bu durumuna ama bıraktım artık yemiyorsa zorlamıyorum
Umutunannesi_ zynpdyg benim oğlumda kahvaltı akşam yemeği yiyor öğle yemegi yok inanki bende aynı çok stres yapiyorum kendime akşam yemegini bile benim zorumla yiyo