Benim kızım da ağlamazdı ama uyumazdı da saatlerce konuşsam dinlerdi ayağımda sallayarak uyuturdum hala öyle uyutuyorum başka türlü uyumuyor 2 yaşında şu anda beyaz gürültü dinletirdim uykuya geçişini arttırıyor gün içinde misafir geldiğinde çok fazla insanın elinde olduğundada uyumazdı daha çok küçük oluyorlar hırpalanmaya gelmiyorlar mesela benim hatam gündüz uyanık kalırsa gece daha fazla uyur sanıyordum ilk çocuğum olduğu için çok tecrübesizdim ama uyuyabildiği kadar uyuması gerekiyor aslında uyku uykuyu getiriyor aslında benim kızım ses konusunda çok hassastı hiç ses istemezdi aşırı sessiz bir ortam da uyuturdum karanlık sevmezdi loş ışık isterdi aşırı sıcak istemezdi bebekler aşırı sıcağı da sevmiyorlar çorapsız daha rahat uyurdu aşırı emzirmek midesini çok şişirdiğinden oda rahatsızlık verebilir uykusunu etkiler bezi bazen çok dolu olmayabilir ama idrarı bebeği yakabilirmiş doktor söylemişti bebeği rahatsız edem herşey uykuya geçişini zorlaştırıyor veya sadece senin göğsünde uyumak istiyorda olabilir kendini daha güven de hissettiği için benim aklıma bunlar geliyor şu anda umarım yardımcı olmuşumdur bir tane de oğlum var 41 günlük kolik bebek 41 gündür uyku uyumadım emin ol ilk çocukta olsa ikinci çocukta çocuğun huyları yüzünden insan acemi gibi hissedebiliyor kızım ile oğlumun herşeyi bambaşka bende kızım da yaşamadığım onca şeyi oğlum da yaşıyorum ve kızım da da aslında bir sürü sıkıntılı şey yaşamama rağmen oğlum bambaşka sıkıntılı şeyler yaşatıyor yalnız değilsin emin ol ama bu günler de geçecek sabret ilerisi daha güzel