Kızlar doktor iştah açsın diye verdi hastalık sonrası 50 mg ama baktığım zaman emzirenlerde 5-10 mg kullanilabilir diyo ve ilaç kullanım kılavuzunda süte geçtiğini doktor kontrolü altında kullanılması gerektiğini söylüyo eczacıya sordum kullanabilirsin dedi ama emin olamadım kullanan varmı