beyzanuroz hunilimomy o kilo değil ödem bende kullandım bunu ama sırf ödem yaptı ilacı kullanmayı bırak aynı kilona düşeceksin sence bir hafta da 2 kilo almak normal mı mantiken dusununce
2mutlubebeannesi loveboymomy yok canım kilo milo aldırmıyor o boşuna deneme parana yazık bildiğin sıcak çikolata
loveboymomy 2mutlubebeannesi çok teşekkür ederim sanırım digerine bakicam benim sorunum iştah zaten sabah 10 gibi kahvaltı yapıyorum akşam 8 9 a kadar hiç bişey yemiyorum
loveboymomy hunilimomy işte benim bebe uyumuyor maalesef keşke uyusa o yüzden akşam yemeğinden önce içeyim diyorum o zman da etki eder mi acaba
hunilimomy loveboymomy yani onu bilemiyorum ama sonrasi gun boyu yemek ihtiyaciniz oluyor bu sefer de gece açlık hissedersiniz surekli