Kızlar bebeğim 6 ay 21 günlük 7 kilo cevremdeki herkes cok zayıf bu çocuk diyo ister istemez bende takıyorum aşırı hareketli bir bebek şuan emekliyor mesela sütüm yetmediği için mama takviyesi veriyorum + ek gıdaya da başlamıştık 5 bucuk aylıkken doktorum başlattı zamanı geldi diyerek yani bilmiyorum ya bana göre evet zayıf ama hareketli o yüzden sıkıntı yapmıyorım ama sen bunu bi araştırma hastanesine götür vs diyolar kendini bilmiş büyüklerimiz aylık kontrollerinde doktoru aslında normal diyo ama anneyiz uykularım kaçıyor gereksizler yüzünden sizin bebekler kaç kilo ben mi cok takıyorum