Kızlar benim bir kızım bir oğlum var oğlum doğuduğunda oğluma ait insta hesabı açtım herşeyi anı normal günlük herşeyi orda paylaştım şimdi kızım var ona da hesap açmak istiyorum ama bir yandan oğlumun hesabından mı kullanayım ikisini diyorum bilemedim birde kendi hesabım eşimin hesabı var bende 3 hesab var kızımın hesabını sizce açayım mı yoksa oğlumun insta hesabınada mı paylaşsyım kızımı bir türlü karar veremedim size sormak istedim