Ben sizi yargilamayacagim ama Allah askina empati kurun karşınızda size zorla yemek yedirmeye çalışan, yemeğince suratınıza patlatan birisi olsa bir daha sofraya oturmak yemek yemek ister miydiniz? Böyle sert yazıyorum ki aynı hataya bir daha düşmeyin. Doktora götürün tabi değerlerine baksınlar. Yemeği de bir süre çocuğun eline verin kendi başına yesin ilk başlarda oyun oynar döker saçar ama özgür olursa daha çok yer belki. Kolaylıklar dilerim umarım çözersiniz ve iştahlı bir bebeğiniz olur.