Kızlar merhaba yaklaşık 15 ay önce spiral taktırdım düzensizlikler ara ara oluyordu tam her şey düzeldi derken bu ay ki adetim çok zorladı. Pazartesi lekeyle başladı fakat bir türlü gelmek bilmedi her gün damla damla geliyor fakat bir türlü sökülmedi. Üstelik 6 gündür şiddetli ağrısı da tuzu biberi oldu ne yapacağımı bilmiyorum sizce ne içsem adet söktürür ve bir an önce biter. Emzirme yok bu arada