Cisemcagan17 narinlik geçmiş olsun sarımsak süre bilirsiniz doğal antibiyotik birde çamur süre bilirsiniz
Aysunnkaya narinlik geçen günde oğlumu eşek arısı soktu sırtından tam hastaneye gidip serum taktırdık hemen gitti allahtan şişi filan gitti ama çok zor kötü bişi ya bi etki göstermedi kusma vs filan ama çok korkmuştum . İlaç kullan düzenli olarak geçer bişey olmaz
narinlik defnesmam42 Allahtan alerjisi yokmuş Çok kustu bir de belkide o rahatlattı Serum takacaklardı ama durmadı damar yolunu açamadılar bulamadılar da sonra hemşire doktora sordu çocuk boşuna acı çekmesin dedi Eve geldik kolları acıyor dönerken kucakta zor tuttuk
defnesmam42 narinlik ya gerçekten serum ihtiyaç olsa zorla da olsa açıyorlar kendi kızımdan biliyorum ağlatan ağlatan açtılar damar yolunu tekrar çok geçmiş olsun evet kusmasi belki de kurtardı rahatlattı onu Allahim esirgesin çocuklarımızı nasıl şuan iyi mi
Alaucar narinlik 2 gün önce 6 aylık kızımın elini soktu köyde idik hemen iğnesini kart ile çıkarttım buz koydum ara ara karbonat ile su ile macun yapıp sürdüm hemen indi 24 saat takip yaptık çok sükür sorun yasamadım sizede çok geçmiş olsun inşallah Bi an önce iner
Masalbebee narinlik normal şişme gibi duruyor ama yinede takip edin bugün benim oğlumunda parmağını sokmuş şişmiş sadece
narinlik defnesmam42 çok şükür şimdi iyi doktora sordular çocuğu zorlamayalım dşye şurup be kremle geçti Allahtan
TalentedMom narinlik çok geçmiş olsun Allah korumuş benim de oğlumu sokmuştu kafadan gözünün üstünden buz tutmuştum benim oğlum biraz daha büyüktü çok ağlamıştı ilk defa olmuştu
hamcokelek33 narinlik arı alerjisi çok hızlı gelişiyor diye biliyorum arkadaşımda vardı, 20 dk sonra boğazı falan şişmişti kızın. Acile zor yetiştirdiler. Bence artık bi sıkıntı olmaz ama içiniz rahat etmezse bi doktora daha götürün
narinlik hamcokelek33 evet bende öyle biliyorum 5 dk içinde belli ediyor diye Belli Dr kusması fayda etti O kadar emdiğini bile düşünmüyordum o kadar çok kustu ki