Benimki de solu hiç emmedi hep sağı emdi buna rağmen sol sağdan büyük duruyor . Memeden kesiyorum ama hiç küçülecek gibi değil . Emmemesinin sebebini söyle duymuştum . Diğer göğüste ki sütün tadı bazen farklı oluyormuş bu yüzden emmek istemiyorlarmış siz tadına bakın göreceksiniz