3 yaşında kızımın kendine ait odası var. Hamileyken alıştırmaya çalıştım başardım ama doğumdan sonra başa sardık. Yatak odasında benimle uyuyor sonra ben yatağına alıyorum. Kardeşi varken se kendi odasında uyumaz. Bu süreci hasarsız nasıl atlatırım kızlar